Obs de Spinner

Per 1 augustus 2021 zijn de obs Het Stadsveld en obs het Pathmos samengevoegd tot Openbare basisschool de Spinner. Obs de Spinner ligt in de wijk Het Pathmos en is gehuisvest in de prachtige oude Pathmosschool aan de Spinnerstraat. In het aansluitende voormalige badhuis is een grote gymzaal, waar wij voor onze gymlessen gebruik maken. Peuteropvang De Boei is gevestigd in het pand naast de school.

De school heeft een royale speelruimte buiten, zodat kinderen in de pauzes lekker kunnen bewegen. Op het plein van De Spinner ligt een Krajicek Multi Court(met dit project hebben wij in 2017 een Onderwijsprijs gewonnen) en een kleiner kunstgrasveld. Daarnaast zijn er natuurlijk ook zandbakken, speeltoestellen en spelmaterialen. Dit schooljaar gaan wij het schoolplein nog mooier en groener maken.

Kenmerkend voor onze school is de kleinschaligheid (kleine groepen) en de goede sfeer. Er is veel persoonlijke aandacht voor kinderen en de school heeft een enthousiast team met passie voor het werken met kinderen.

Met het team werken wij aan uitdagend onderwijs waar binnen de doorgaande lijn en ondersteuning gewaarborgd zijn.

Op obs de Spinner bieden wij kinderen een stevige basis, waarbij ze zich passend bij hun talenten en mogelijkheden ontwikkelen.

Samen met ouders zijn wij verantwoordelijk voor de toekomst van kinderen. School en ouders zijn hierin partners, ieder met zijn eigen taak en verantwoordelijkheid. We hechten hierbij een grote waarde aan een open, heldere communicatie en een goede samenwerking.