Talentontwikkeling

Talentontwikkeling op de Spinner

Op Obs de Spinner vinden wij talentontwikkeling heel erg belangrijk. Naast de basisvakken besteden wij veel aandacht aan beroepsorientatie,  organiseren wij veel leuke en leerzame activiteiten waar wij samenwerken met verschillende organisaties, VO scholen en bedrijven.

In onze Spinner Factory hebben de leerlingen de ruimte om te ontdekken en vaardigheden te ontwikkelen op verschillende gebieden zoals W&T, Digitale vaardigheden, creativiteit maar vooral dat doen waar je blij van wordt!

Bij de Spinner Challengers is een groep leerlingen die deze vaardigheden leert met net iets meer uitdaging! en een groep leerlingen die de uitdaging zoekt in het leren van vaardigheden waarbij de handen het werk doen!

In onze portfolio de Spinner Skills kunnen de kinderen laten zien wat ze gemaakt en geleerd hebben en waar die glimlach vandaan komt als ze thuis vertellen wat ze gedaan hebben op school!